Snöuteritten

har lite bråttom så blir ett halvstressat inlägg idag, tyvär. Och igår hann jag inte äns skriva! Hade fullt upp. Idag jobbade jag på gården, började senare och flyttade lite spånbalar med hjälp av någon grej och sen körde vi lastarn och bytte skopa åt fidde, hängde lite i stallet och gosade med hästarna. Fick sluta runt 20 över 11 eftersom vi var klara med alla moment på gården och allt var fixat. Så himla gött :)

Så efter lunchen så tog jag in coffy och red ut, tänkte egentligen rida ut själv och rensa tankarna lite men eftersom Vickan och Becca ändå skulle rida ut och ta samma väg samtidigt som mig så red vi ut tillsammans :) blev en ganska lång ritt. Riktigt mysigt var det, jag jobbade henne först lite i traven och galoppen och sedan släppte vi av dom på en racksträcka och då for vi iväg fort som fan haha XD. Sen skrittade vi lite på långa tyglar och tillbaka så travarbetade vi dom ganska länge, konditionsträning ;) och tog en lugngalopp. När vi kom tillbaka var coffy varken svettig och trött ändå hade vi ridit ganska länge och så. Så det var mys!
Fixade med allt i stallet i någon timme sen tog vi in hästarna, pussade massor på coffy och så åkte jag hem.

slänger in en gammal vinter bild på mig och lille lucky <3  sen måste jag gå! ha de bra


Kommentarer
Postat av: Flax

Låter ju myspys !!:P:P

2010-12-10 @ 19:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0