ett tag sedan i ridhuset

Igår hann jag aldrig blogga, men jag red i alla fall i ridhuset. Hon var så himla pigg, nu har jag skrivit att hon vart det i nästan varenda inlägg men idag var hon extremt pigg. Men hon blev liksom inte stark och lyssnade på mig. Började passet med att bara göra halvhalter och flytta bakdelen. Det gick helt okej, men sedan i traven så sprang hon mest bara så jag ville få henne att gå i en avslappnad lång och låg form. När jag märkte att hon slappnade av så började jag rida lite mer. Det gick otroligt bra, hon var så himlans fin åh jag ville bara fortsätta rida. Blev ett rätt hårt pass men det behövde hon. Gjorde lite enkla övningar och hon lyssnade prima. Ska försöka åka ut ikväll och rida.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0