Äntligen hoppa :)

Idag hoppade jag äntligen mwaha. Hoppade som högst 95 cm.
Är riktigt jävla nöjd, hjälpte johanna och hazena också och dom var skit duktiga.
Vi hade 3 hinder och gjorde en liten bana av dom ^^ övade på omhoppningssvängar
och de gick så sjuukt bra! ååh jag och johanna var så nöjda xD
skulle ha ridit malte men jag hann aldrig :( får se om jag får rida honom imorgon istället.


kom lite nära efter omhoppningssväng, men de var en riktigt tight sväng så jag är så nöjd :'D

hazena och joahanna :)

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Snygga bilder, snygga tjejer, snygga hästar! (:

2010-10-22 @ 23:21:41
Postat av: Carolina :)

Sv; Jag me :( Bläää på snö -.-



Kul att du kan börja komma igång med hoppningen ordentligt nu :))

2010-10-23 @ 10:07:22
URL: http://calbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0