Spänningen stiger..

Idag tänkte jag rida flisen själv. Jobba henne lite på en åker och skritta runt lite överallt :)
vill bara ta det chill idag och vill vara med coffy själv också. Känner att jag behöver få det lite tyst och lugnt.
Tror inte att jag skriver något mer om ridpasset för dagen om det inte hände ngt speciellt under
ridturen så. Idag är jag gaaanska trött, jobbade i svinhuset igår och hos kossorna idag!

Ja, tävlingen avgörs ju idag. Ska börja lotta ut och vi får alla hoppas att det blir en värdig vinnare.
Kommer ha en person vid min sida så att den ser att jag inte fuskar vid lottningen.
Så nu är "anmälningstiden" slut. Tävlingen stängd!

sen har jag en fråga till er!

Vill göra en (liten) bildbomb på något! Vad vill ni se för bilder?
när jag rider andra hästar? Lite äldre coffy-bilder?
Hoppbilder, uteridningbilder, "fin bilder" ?
Ni bästemmer :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag skulle vilja se ''photoshoot'' bilder med dig och coffy! :D Vet att ni brukar fota och så skulle det va kul och se mer hopp bilder på er! :D :)

2010-10-14 @ 16:19:06
URL: http://fjojj.blogspot.com
Postat av: Nadja

jag tycker om att se hoppbilder!

De blir nästan alltid fina, speciellt om man får bilden i rätt sekund, när bakbenen precis lyft :)

2010-10-14 @ 17:06:52
URL: http://nadjahjertaponnisar.bloggplatsen.se/
Postat av: Carolina :)

Jag vill se roliga eller misslyckade bilder ;D

2010-10-14 @ 17:17:48
URL: http://calbm.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker att du ska vissa allt du saXD

2010-10-14 @ 17:59:12
Postat av: felicia w

ja skulle vilja se roliga bilder eller som en annan sa.. misslyckade,

men vill se allt på coffy och dig! :d

såå spännande med tävlingen... :d

2010-10-14 @ 17:59:59
Postat av: elvira - ridahest :D

hähä jag vill fota en photoshoot ngn gång på dig o coffy med ett tema som du kan bildbomba med 8D

2010-10-14 @ 21:16:01
URL: http://ridahest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0