den pigga hoppiga travarn!

Haha japp! idag red jag favoritvarmblodet mach :) så himla knäppis asså haha. Började med att han var sjukt stel bak och bara kastade sig innåt hela tiden. Så första minuterna gick ut på att få in hela bakdelen på honom och böja låss. Efter det började jag med mycket tempoväxlingar vilket gick sådär. Han var så otroligt pigg och stark! Men började trava lite bommar (hoppa) haha. Sedan fattade jag galopp vilket gick sjukligt bra! han blev tom lugn och jag kunde hoppa i galopp :o så himla kul! Men efter några skutt fick han fnatt, höjde hela halsen och tog bettet sedan far han iväg i skengalopp XD tog 2 varv innan jag fick stopp på honom. Sedan vare bara att travhoppa istället :p Men han känns bara bättre och bättre :)

Sandra fotade (btw så skulle jag skriva att hans nosgrimmor är sönder därför han inte har ngn och hon är INTE wannabe western ryttare XD hahaha)


Liksom..en bomm mach XD

Duktig mach galopperar :)

Kommentarer
Postat av: therese

vill också!! :O

2011-02-03 @ 21:52:24
URL: http://superterran.blogg.se/
Postat av: TopRiders

Hej! :)



Du har väl inte missat Sveriges största skvallerblogg inom hästnischade bloggar?



Just nu kan du vinna ett ursnyggt berlockarmband från Joysmyckeria värde 129 kr! Missa det inte!



Vi ses! :)

Kram / TopRiders

2011-02-03 @ 23:01:57
URL: http://www.nattstad.se/Topriders?id=1316625
Postat av: Sandra

Du är fantastisk, vet du det? Han går så j*vla bra med dig, även fast det kanske inte känns så haha... :)

2011-02-05 @ 09:42:55
URL: http://itsourtimetoshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0