en såndär dag när man inte hinner

japp idag blev det tyvär en sånn dag, hatar sånna dagar. Åh blir så arg på mig själv.. men jag kan inget göra när det bara väller in plugg och jag måste kunna prioritera. Så gick snabbt ner efter skolan och fixade allt; mockade & gjorde höpåsarna. Så sedan dess har jag pluggat och ätit. Ska försöka hinna ner innan kvällsfikat och pyssla om henne lite i alla fall. Kanske, om det är ledigt i ridhuset så går jag ner och leker en stund. Bara så jag känner att hon får något iaf! Skolan går tyvär före ridning just nu, vilket suger hårt för det enda jag vill är att vara i stallet med coffy <3


haha älskar bilder så mycket, jag är så otroligt ful och lycklig bakom coffyrumpan! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0