Helt underbart altså.

ojojoj, vart ska jag börja? min ponny har gått och blivit dressyrponny :'D haha, nej men fyfan fan vad fin hon var idag! Detta måste vart vårt aldra bästa pass tillsammans utan tränare! Vilka fattningar, vilka övergångar, vilka galoppombyten, vilka slutor & vilka skänkelvikningar vi gjorde! Åh, ni fattar inte vad glad jag är. Så himla lätt i munnen och mjuk, aldrig aldrig aldrig har det gått så här bra! Önskar någon var där och filmade.. vi får väll hoppas att det inte bara var en engångsgrej utan att detta betyder att vi faktiskt har kommit så här långt nu, att verkligen är VI nu. Sjukt mysig i stallet var hon också, länge sedan hon var sådär extra gosig som idag innan ridningen. Bara vi två i stallet & ridhuset - grymt skönt <3


Så här fick hon se ut idag :) haha lyckades på något konstigt sett göra en fin knopp :D
rotade även fram mitt gamla 'dressyr' träns haha. Känner att jag ska köpa ett nytt träns till coffy på fredag. Ett som inte är så jätte dyrt eftersom jag fortfarande inte vet om jag ska sälja henne.. men hennes nuvarande träns kommer nog inte hålla så mycket mer haha. Ska (när jag vet exakt vad jag ska göra med coffy) köpa ett dyon träns :)

Sedan kom min bror och hämtade mig på berga, hjälpte till att leda ut coffy medan jag hjälpte johanna att lunchfodra. Haha tur att min ponny är så snäll, för patrik var verkligen ingen stallpojke altså. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0