Im dreaming out loud

Jo nu har jag fått lite frågor.. måste först och främst säga att ni är bäst! Tack för alla fina kommentarer både här och på bilddagboken. Ni ska veta hur mycket det betyder för mig.

första frågan; "Är coffy såld?" nej jag har inte sålt coffy än. Har två som är jätteintresserade av henne och ska återkomma med svar i helgen, dessutom svämmar det in mejl och många som vill provrida. Så det känns som att detta kommer gå fort. Jag vill inte sälja henne nu, men om jag hittar rätt hem till henne där jag känner mig 100 procent säker så måste jag ta vara på den chansen.. för det blir inte lättare att sälja henne senare..

andra frågan; "hur vill du att storhästen för dig ska vara?" Jag vill helst ha en valack, men inget måste. Mellan 8-10 år. Tävlat minst 115-120 cm, helst kap. för mer. Väl utbildad i dressyren, kunna galoppombyten öppna/sluta. Känslig och mycket pigg. "Hoppmaskin" som aldrig stannar och som gärna hoppar med god marginal över. Runt 162-167cm i mkh som är av sportmodelltyp och mycket mycket nett. Snäll i ALL hantering (lasta, sko, klippa, leda osv). En häst som är lugn på tävling och som kan stå inne i stallet ensam, lugn häst liksom. Ja det var väll det.. känner ni någon eller hittar ni någon häst som skulle kunna passa så tveka inte att vidarebefodra det till mig.. skulle göra mig överlycklig. Kanske just DU hjälper mig att hitta drömhästen?


Somsagt, tack för alla stöttande ord.

Kommentarer
Postat av: becca

hejhej, tycker så himla synd om dig, klickade in lite snabbt och letade upp ett par hästar som såg lovande ut, säkert inget intressant men värtatt kolla, vet inte vad eran prisgräns går så det är blandat <3



http://hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=444522



http://hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=444233



http://hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=444170



http://hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=443120 <--jättefin!



kram

2011-02-08 @ 07:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0