Saker jag velat ha länge, snart så.

Detta träns är då det träns jag kommer köpa :) vet inte om det blir svart eller brun. Beror helt enkelt på.. så himla bra läder, snabbknäppen, skönt nackstycke och fint märke på tränset och fina detaljer :)

Dyon Working Collection.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Sedan är jag supersugen på att köpa ett par röda tretorn. Det har jag vart nu i typ.. 1 år. Men grejen är den att dom har slutat att tillverkas vilket suger rätt hårt. Man kan, om man har tur hitta dom i någon unken hästbutik där dom fortfarande har någon kvar. Så jag letar förfullt.. dessutom behöver jag en ny ridväst för min har dragkedjan börjat låssna på. Åh. Man vill ha så mycket här i livet. :)

http://2.bp.blogspot.com/_Le3h7pQBBiE/SvKj5rODdyI/AAAAAAAAAM4/OKs435gVyRg/s400/36150010.jpg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man vill ha så mycket men kan inte få allt.. :(

Jag tycker du ska köpa brunt träns (A) tror Coffy skulle vara skitsnygg i det :D Eller mörkbrunt då!

2011-01-24 @ 23:53:56
Postat av: Anneli Johansson - Vinn ett Thermo Master ländtäcke från Hööks hos mig

:) vill också ha de tränset :) tänkte kolla på de på mässan. får bli svart för min del

2011-01-25 @ 08:22:55
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0