shopping och annat kul!

idag åkte jag och elvira till lyckås ridsport :) Köpte inte sådär extremt mycket som man kan göra där.. haha.. varför? Jo för att allting i min strl var slut som jag ville ha! Men det blev iaf ett par mörkblå ekipage byxor, ett fint och mjukt träns, ett blingbling pannband samt ett 3 delat bett med fasta ringar. :) Jag är faktiskt nöjd med mig själv om jag får säga det så - billigt & bra!

Så efter att vi på något vänster lyckades ta oss till berga därifrån (haha) så gick vi ner till stallet och testade ;) Satt som en smäck på coffy. Ridningen till en början gick verkligen kasst, hon spände hela sig och sprang tills jag kom på att det kunde vara så att vi spänt sidostyckena för mkt.. så vi släppte och fyfan va fin hon blev :'D Dock lika taggad eftersom agge hoppade bana med dumle :P Så för att lugna henne lite så tog vi nått cavaletti språng från skritt (det ger mkt bakmuskler!) Vilket on tyckte va dunder kul. Sen fick det bli ett språng över ett hinder och efter detta var hon klockren! :D Min ponnyplutt <3

Elvira
fotade några bilder på oss!


här kan ni se det nya tränset, älskar det verkligen. Så himla skönt träns för coffy då det
är brett nackstycke och bred nosgrimma och även under. :)


såhär såg hon ut först;

sedan slappnade hon av mer;

vårt grymt fina stillaståendehopp xD

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Superfint!:)

2011-03-05 @ 00:29:23
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/
Postat av: therese

sniggt träns :))

2011-03-06 @ 20:50:24
URL: http://superterran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0