Cykel uteritt, hur menar jag?

Nej men idag bestämde jag mig för att rida ut, hade faktiskt (för en gångsskull) ingen lust att rida ut ensam och bara för det så hade alla redan ridit eller dragit. Så fick med mig vännen Olle som tog sin bikecykel och cyklade brevid! Gick faktiskt jätte bra och han cyklade brevid under tiden jag travade tills jag fattade galopp och försvann lite då och då haha! Men jag är så grymt nöjd med henne för hon lyssnade verkligen på mig idag när jag ville sakta in samt öka på. Galopperade upp för en rätt lång backe och hon tog verkligen i allt vad hon hade :p Sjukt kul, och hon var fin hela vägen trots alla konstiga saker som låg på vägen och alla knäppa ljud som cykeln gav ifrån sig hihi.

I helgen rider medryttaren Ruby på henne så får jag en liten häst-pause. Känns skönt med 2 dagars vila faktiskt! Nej nu ska jag ta det lugnt ett tag .. är otroligt  trött efter en slitig skol-& häst vecka. Ska försöka knopa ihop en ny header också, jag menar, sommaren är ju här :D


Kommentarer
Postat av: WILMA

NY HEADER, GOOO GIRL :D

2011-05-13 @ 19:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0