En fråga måste besvaras!

Fick en fråga om jag rider två gånger om dagen.

Svaret är då, vanligtvisst inte. Det var typ första gången på hur länge sen som helst. Men eftersom jag kom till stallet tidigt och var ledig hela dagen så kunde jag lika gärna passa på. Hon älskar att tränas och vill mer än gärna komma ut och jobba lite. Hon är i rätt kondition och musklad för att orka 2 små ynka pass ;). Men annars rider jag en gång om dagen.

Måndag:
Uteritt/intervaller på morgonen, Dressyr ridhuset
Tisdag: Dressyr utevolten
Onsdag: Hoppning ridhuset
Torsdag: Dressyr/longering
Fredag: Markarbete
Lördag: Vilodag
Söndag: Uteritt/intervaller


jag och coffy på utevolten för ett år sedan.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0