Än så länge följer jag ridschemat

Idag red jag på utevolten med johanna. Gick inte så jätte bra, hon är så himla stel i ena sidan.. och sen blev hon bara spänd och ville för det mesta springa. Delvis gick det helt okej och man får väll glädja sig åt dom stunderna :) Johannas pappa fotade så det kommer lite bilder när jag fått dom skickade!


Sen fick lite frågor:

anna :)
Hej hej!
Först av allt vill jag bara säga grattis till cammie! hon är verkligen jättefin :)
sen har jag tre frågor om Berga:
vet du vad det är ungefär för antagnings poäng
vad är det för typ av linje? Samhälle, natur?
Och behöver man ta med sig egen häst eller finns det hästar man kan rida på där? :)
toppen blogg!
Kram!

svar: tack så mycket! Vad snäll du är!
1. Antagningspoängen är ju varierande men oftast låg, brukar inte va några problem att komma in så länge man är godkänd i kärnämnerna.
2. Linjerna är olika, men nu har dom ändrat sig efter nya lagar. Så man kan välja mellan natur-häst eller sam-häst, häst-häst eller lantbruk-djur.
3.  nejdå, det behöver man inte skolan har ridhästar och travhästar att rida på lektion.

Anonym om <font face="tahoma">man glömmer inte första uteritten:
Vart har du köpt tröjan? Din häst är så fin och ni passar otroligt bra tillsammans! Kommer bli super kul och spännande att följa er två :) Älskar din blogg, kram <3
Svar: Köpte den på globen horseshow förra året men brukar finnas lite överallt i hästbutiker där dom säljer KL grejer! Tack så mycket :) kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0