en inbjuden gäst till bloggen..

Gästbloggning av Therese Åström (min medryttare)

Hur gick dagens ridpass?
Asbra! I början kändes det iof som att jag var tillbaka på ruta ett, hon var inte särskilt arbetsvillig. Men när jag tänker på hur det ser ut när Michelle rider så gör jag likadant och då går det mycket bättre haha! Och efter galoppen släppte det och hon gick såå fint och i form och allt resten av passet :D

vad tycker du om Coffy?
Hon är en jätterolig ponny! Väldigt egen personlighet. Man utvecklas med så stora steg med henne tycker jag också, eller i början iaf, sen vet jag ju inte kom jag på. Och det så roligt att hon är så arbetsglad, det är verkligen kul att kämpa när det går dåligt för man får en himla bra belöning av henne sen när det går bra. Så lätt och fin i munnen och lyssnar superbra på förhållningar och ökningar!

Övriga frågor
Hur länge har du ridit? 9 år
Har du egna hästar? En islandshäst och en arab
Vilket gymnasium går du på/vilken linje: Berga naturbruk, 3 jord-skog!
berätta om ditt gymnasium: ligger i västerhaninge och jag bor på internatet där. På min linje får man köra massa traktor, stora maskiner och motorsåg hehe!
Vilken gren tävlar du helst i? fyrgång hihi
Härligast med hästar? att dom är så söta :D haha, nämen det blir ju en bästa vän liksom, som man kan utvecklas tillsammans med, man kan alltid bli bättre och alltid lära sig något nytt med dom.
Vad gillar du för typ av hästar? Fartfyllda saker, mycket energi och egen vilja, men snälla såklart.
Högsta du hoppat? hehe 1 meter tror jag, och det var läänge sen.
Vart kan man läsa om ditt liv? hos superterran.blogg.se såklart ;)


Jag och Coffy :D


Kommentarer
Postat av: Carolina

Fan, vad ni e lika :o ;)

2010-12-02 @ 22:27:47
URL: http://calbm.blogg.se/
Postat av: therese

haha gästbloggare asså (y)

2010-12-02 @ 22:54:03
URL: http://superterran.blogg.se/
Postat av: Elvira Johansson - ridahest :D

fan vad häftigt med fyrgång höhö :O xD

2010-12-03 @ 00:17:36
URL: http://ridahest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0