en riktigt trött stalltjej!

hej hej alla hästälskare :) kom tillbaka från stalltjänsten för ca. 20 min sedan. Herregud 2 timmar tog det, är helt slut. Klädde på mig varmt så jag frös inte ett dugg, någonstans! Det vi har gjort är att; täckat & släppt ut 9 hästar. Gjort ca. 30 höpåsar (varav 8 av dom är mellan 4-6 kg, en 11kg resten mellan 2-4kg) mockat i alla boxar. Ströat. Gjort krafthinkarna. Sopat & fixat och trixat med lite allt möjligt i stallet.. är riktigt trött, ska äta frukost och sedan sova till 13:30 och dra ner till stallet och rida lite i ridhuset :) blir nog inga bilder men kommer iaf uppdatera mer senare.. hoppas ni får en bra dag :)


saknar sommaren så otroligt mycket.. allt är så mycket lättare då!

Kommentarer
Postat av: Emina

Haha, tyckte ändå 2 timmar gick ganska snabbt för det där :) När jag fodrar är vi 2 stycken till 7-10 hästar. Dock är det ju helger så då är man ju där hela dagen för lunch/middags fodring + insläpp etc. Men bara att mocka 1 box för mig tar 30 min x) Och då blir det inte ens särskilt vackert.

2010-12-22 @ 09:45:53
URL: http://livetmedpointer.blogg.se/
Postat av: Elvira Johansson - ridahest :D

Har ni det lika kallt som oss? Här är det wtf 29grader D: bläääääääää saaaaknaa sommar!

2010-12-22 @ 10:08:18
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: therese

......undra varför man har hästen hemma? haha fast de låter rätt mysit ändå :) ......ELLER?

2010-12-22 @ 12:22:55
URL: http://superterran.blogg.se/
Postat av: Moa

kan du inte skriva lite om privathästarna i stallarna? :)

2010-12-22 @ 12:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0