för kallt för kallt..

idag var det riktigt kallt, så kallt att jag kom ner till stallet som en isbit. Av egen erfarenhet så går det inte att rida om man redan är iskall.. det blir liksom aldrig bra. Men fixade med allt i stallet, mockade, fyllde på spån & gjordehöpåsar, försökte värma mig lite och gick sedan till hagen och hämtade min älskling! hihi. Skrittade lite med henne sen släppte jag henne i ridhuset! Gud vad hon sprang haha :D sen lekte vi lite följa john och det var mys! Sen ville jag se om hon följde efter någon annan med, så visade olle hur man kallar in sedan kom hon och började gå efter honom! så gulligt XD men när han började konstra sig och började skriva på ridhusväggen så ställde hon sig en bit ifrån och ba "vafan håller han på med?" sen kom hon istället travandes till mig, haha. Riktigt flummdag i stallet.

men sånna dagar behövs ju med, eller? :)


sweet :D

HAHAH båda ser lika dumma ut XD älskar bilden!

Kommentarer
Postat av: Elvira Johansson - ridahest :D

Riktigt snyggt ansiktsutryck på sista bilden x'D

2010-12-15 @ 22:54:21
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: therese

ELLER?!? Jo det behövs:D ....eller?

2010-12-16 @ 15:49:26
URL: http://superterran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0