framgångarna gör en lycklig!

Tog in coffy runt två tiden och ställde upp henne i stallgången (sånt som jag bara gör när vi är ensamma i stallet, för jag tycker det är ett så stressmoment ifall det är fler där som ska gå fram och tillbaka, in å ut med hästar.) Hon var då helt ensam i stallet, hon typ somna i stallgången haha söten! kände mig så taskig när jag kastade på sadeln.. men när vi väl kom ner i ridhuset förstod jag att det var tur att jag hade på sadeln XD hon var så himla pigg! hade ju tänkt att skrittarbeta henne riktigt mycket och länge idag men varje gång jag la till skänkel flög hon frammåt i trav, det var påriktigt omöjligt! så himla pigg var hon, så känslig i munnen och för skänkel. Det var riktigt kul - jag älskar när hon är pigg & frammåt hihi. Så de första minuterna var bara till att göra halvhalter, men hon gick i en riktigt fin form tillslut och jag är så JÄVLA nöjd, övergångerna var klockrena och hon var så himla duktig. Sånna här pass gör att jag blir på toppen humör altså, älskar min ponny .

Sen måste jag säga att min statistik har höjjts något så enormt efter att jag skrev dedär om misshandlade hästarna och sen har ni blivit duktiga att kommentera igen, tack så mycket :) har fått önskemål att skriva om de andra inackorderade hästarna så kanske kommer ett sånt inlägg ikväll. Har ni fler förslag så säg till ! kramkram!


haha innan programridningen på hofors, jag & coffy, carro & biggi <3 (startfälttävlan)

Kommentarer
Postat av: Liza och Sofia

vilken fin blogg du har! :) har inte sätt att du har blogg försens nu eftersom vi inte har varit så aktiva på bdb :P

2010-12-22 @ 18:05:39
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/
Postat av: Liza och Sofia

åh tack :DD

jaa vi ska definitivt följa din oxå ;)

2010-12-22 @ 18:48:18
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/
Postat av: Fritzl

Haha hittade ni Bamses täcke i hagen?

skriv om dom andra pållarna i vårat stall :D

2010-12-22 @ 19:44:59
Postat av: Nadja

Kan du inte skriva om hur det var att starta startfälttävlan? Jag har funderat på det, men variot lite feg... ;)

2010-12-22 @ 20:06:06
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0