Gamla vinterbilder!


Jag & Coffy :)

Jag & Tobbelito :)

vad är härligare än en ganska varm vinterdag med solnedgång & uteritt?

haha becka fick rida coffy på en öppen äng då :D

släppte coffy i sommarhagen och hon blev glad :)

efter en tävling på SRK som gick hyffsat bra <3

påbörjade ett trick "skratta" ^^

haha minns att jag höll i min monster energy i handen och coffy
slickade där över precis när jag skulle dricka och sen ville hon ha mer XD
haha knaz ponnyn säger jag bara :)

och uteritterna barbacka med bara grimma <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina bilder de var! Jag älskar bilden på coffy i sommar hagen den var sjukt fin!:-)

2010-12-19 @ 15:27:53
Postat av: Akkebakke

fina o lite små galna;)

2010-12-19 @ 17:34:28
Postat av: alexandra

hej , jag tycker om din blogg sjukt mycke!

den är sjukt fin tycker jag :)

adda min msn :)

[email protected]

2010-12-21 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0