snöstorm + ritt = gör jag inte om :)

hahah. idag fick jag och columbine den galna idén att rida ut i snöstormen, bara för att inte vara som alla andra. vi stannade upp vid en äng och red lite :) coffy var riktigt jävla pigg, men jobbade henne mycket och hon kändes väl fin efter några tusen halvhalter haha. Snön piskade i ansiktet och det var.. kallt, vill jag inte göra om asså. Olle följde men och fottade, dom blev på något sett väldigt blåa så jag ljusa upp dom och då blev typ gröna.. men man ser iaf vad det är så.. hoppas ni tycker om snöstorm bilder :D (btw min röda berga jacka har kommit:D)



<3


Kommentarer
Postat av: therese

balla bilder ju! :)

2010-12-16 @ 19:04:49
URL: http://superterran.blogg.se/
Postat av: Elvira Johansson - ridahest :D

Red också ut i snön, skitjobbigt när man knappt kan ha öppna ögon utan att få in typ 8359834034 st snöflingor x'D

2010-12-16 @ 20:37:32
URL: http://ridahest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0