vintervila.

F.r.o.m idag får Coffy sin vintervila. Kanske åker ut och rider ut imorgon och/eller övermorgon. Sedan drar jag till spanien och kommer inte hem föräns skolan börjar! Sista veckan kommer nog therese rida henne lite lugnt :) men ca 2 veckor kommer hon få stå. Sedan i januari kör vi igång igen, som aldrig förr! är skit taggad ;) Så som ni förstår så kommer jag inte kunna uppdatera så mycket här på bloggen.. kanske kanske kanske rider i spanien, beror på om jag hinner klämma in det någon dag.

Men ni får inte glömma bort oss! ha nu ett bra jullov och somsagt, kika in någon gång ibland. Jag ska försöka göra några tidsinställda inlägg under tiden jag är borta.


collage gjort av becz. tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0