Ååh Banhoppning!

ÄNTLIGEN! Säger jag bara. Idag hoppade vi banhoppning. Gick så sjukt bra! Har inte hoppat bana med coffy sedan i april och ni kan ju ana hur mycket jag saknat det (är ju en riktig hoppryttare haha) har ju såklart ridit på andra hästar men inte på coffy! Hoppade bäbis hinder där minsta låg på 75 och högsta på 90cm men jag vill inte pressa henne ända ut första  gången och jag tränade mest på vägar och lydnad men hon hoppade ändå högt och fint över varje hinder!. Nu har jag börjat hitta hennes knappar i hoppningen också, känns så jävla skönt! Sista rundan (när elvira filmade) var hon ganska trött men gjorde ändå sitt bästa haha :) Har kommit fram till att coffy är en riktigt omhoppningsponny! Helst sjukt vad hon lyssnar och VILL!

Ååh, allt rullar på så bra. Snälla låt det förbli såhär. <3


(hoppade av väldigt stort haha)

gillar hennes teknik starkt! här hoppade hon riktigt tidigt
eftersom de var för trångt, men vi längde och..

omhoppningshoppet x) vände på en 25 öring!


Älskar min prinsessa <3



foto & film: Elvira Johansson (ridahest.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

Härligt när de går så bra :)

2010-11-04 @ 15:43:31
URL: http://atigas.mittspejs.se
Postat av: Erika

Gillar din rosa utrustning. ;) snyggt!

2010-11-04 @ 15:52:10
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: elvira - ridahest :D

Ni är grymma! Alla D-ponnys får se upp på banorna, när michle&coffifiii is back on da tracks ;)

2010-11-04 @ 17:10:19
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Emina

Fin outfit ni hade ;)

Själv tycker jag det är så jobbigt att släpa fram alla bommar och hinderstöd x)



Ja men ändå 75-90, när jag hoppar på ridskolan får vi inte hoppa högre än 50cm -.-'

DET kallar jag babyhinder. Fattar inte varför vi inte kan få hoppa åtminstånde en 65-75? Jag menar snälla. Så dåliga är vi faktiskt inte.



kram Emina

2010-11-05 @ 18:38:20
URL: http://livetmedpointer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0