dålig uppdatering, jag vet.

förlåt för dålig uppdatering men jag har haft stalltjänst hela veckan och har inte haft tid att skriva.. statestiken har sjunkit och kommentarerna är på noll. Komigen nu, kanske blir bloggpause.

Idag följde jag med Axel till Runsten som hade hoppkurs förr Pontus V. Kul att se faktiskt :) Nu på kvällen så skulle det va clinic och en av kungens hästar var där så jag hann se den, grymt fiin!

Slänger in någon bild för sedan ska jag ner och kvällsfodra hästarna hihi.



En av kungens hästar ;


Kommentarer
Postat av: elvira - ridahest :D

Blogg.se fuckade typ hela eftermiddagen så de kan vara därför! & igår gick de inte att kommentera:(

2010-11-21 @ 22:22:51
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: hihi

Snygga grabbar:))))))) <3

2010-11-22 @ 10:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0