Ett stressigt inlägg!

Idag blev det lite ledarskapsövningar i ridhuset, försökte lite i början men det kom hästar överallt och jag blev okoncentrerad. Så blev inte sådär jätte seriöst. Sen satte jag mig på en bänk och mös lite med henne :) Stod stilla med huvet i min famn mesta delen av tiden :' Tänkte släppa henne men det kom in hästar hela tiden så jag kunde inte.. har massor med plugg idag så hann inte rida, hinner igentligen inte blogga så jag slänger bara in tre bilder från någon dag när vi var i ridhuset  :)




ha en bra kväll, får se om jag hinner blogga efter kvällsfikat & allt pluggande! :)

Kommentarer
Postat av: Daniel Adams-ray

låter bra ;) plugggaaaaa påå;=;)

2010-11-24 @ 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0