Hej mitt vinterland :)

oj vilken fin dag vi fick! Men såklart lagom till fotograferingen så blev det mulet. Jaja, kommer väll nya soliga snödagar :) Jag blir så sur på mig själv, glömde byta till det långa objektivet igår så nu har jag bara det lilla och det blir inga bra bilder då. Så pappa, om du ser det här ta med den på onsdag då! Men iallafall så fotade Carolina Andersson mig och Coffy idag, här kommer lite bilder;

först provade jag sverigetäcket på henne, satt som en smäck!


Sen red jag fram ute, tog försiktigt på vägarna där det var lite halare.





Sedan gick jag in i ridhuset och böjde loss henne lite, gick inte så jätte bra eftersom hon var väldigt
springig och stel. Men galoppfattningarna blir bara bättre och bättre från halt. Video kanske kommer!

(somsagt bilderna är inge skarpa pga. dåligt objektiv)




Så, det fick bli en liten bildbomb idag eftersom det var länge sedan höhö.
Hoppas ni gillade bilderna! Får se om videon kommer upp senare. Kramkram



Kommentarer
Postat av: Elvira Johansson - ridahest :D

allting nytt var på :D!

verkligen dregglar på allt ni har på er :EEE x'D

sååå snyggt!

2010-11-29 @ 19:54:32
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: AW

najjsiga bilder fan:) verkligen shyssta saker!!

2010-11-29 @ 21:27:55
Postat av: Anonym

va fina ni va med era nya saker och jätte fina bilder!:)

2010-11-30 @ 14:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0