Hej nu kommer träningsvärken!

Åh, idag fick jag och linnea den dumma idén att stå i lätt sits ett helt pass och jobba hästen! Hahaha, åh hej träningsvärk säger jag bara! Fyyy. Men kan säga att det var väldigt nyttigt för både mig och coffy! Men känner att jag kommer lida imorgon haha, hon var jätte fin hela passet faktiskt! Och nu har hon blivit jätte fin i skritten! Hon bär upp sig bättre och får en bra frammåtbjudning, skritt-trav övergångarna är klockrena nu, håller formen och travar lugnt in. Gud vad glad jag är :)


Kommentarer
Postat av: elvira - ridahest :D

åh vad kul :D

2010-11-11 @ 23:20:56
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Anneli Johansson

Härligt!! :)

2010-11-12 @ 08:24:51
URL: http://atigas.mittspejs.se
Postat av: hästpojken från stureplan

jaafan ska man bli något stort måste man lida o slita lite;) haha bra jobbb<3 !!!

2010-11-12 @ 23:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0