Lera leder till galen ponny!

Eftersom det är väldigt lerigt och kladdigt i hagen så har inte dom kunnat springa av sig, och jag har ju inte ridit ut denna vecka och släppt av henne liksom så idag kändes som en sådan perfekt dag att släppa henne i ridhuset!  Oj vad hon behövde det såg jag haha. Hon sprang utav fan och bockade å härjade runt. Lilla söta coffan :'D Sen gick jag en stund i ridhuset så att hon fick andas, för hennes hals var fan uppe i månen och näsborrarna stod rätt ut, hon gnäggade t.o.m haha söten :) Men tillslut lugnade hon ner sig.

Nu snart börjar "flickorna på klitterholm"! Ni har väll inte missat det på kanal 4, cirkus möller ? Sjukt rolig kortfilm om ridskolelivet parodi. Haha sjukt roligt "asså shiiit"


Biffiga Coffy :) <3 Jag, Linnea, Loppan & johanna kommer kanske träningstävla på runsten den 20de november :) axel kommer också vara med. Åh, hoppas det blir av. Tänker hoppa bäbishinder på 70+80cm men jag är så osäker just nu och vill avsluta bra :) igentligen vet jag att hon och jag taggar till och det blir bättre när vi hoppar 1m banor men vill fokusera på bara mig nu, så att jag inte slarvar med annat.

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha jag älskar också flickorna på klitteholm xDDD hahahahah så jävla bäst!

2010-11-12 @ 22:31:05
URL: http://nimbusdagbok.blogg.se/
Postat av: Gubben i lådan

Klart man e på runsten o schteeeker runt föön;) hehe

2010-11-12 @ 22:57:49
Postat av: elvira - ridahest :D

Haha flickorna på klitteholm <3

2010-11-12 @ 23:16:40
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: elvira - ridahest :D

sv; kanske vi får se.. xD men tror inte de, du ska ju hoppa på lördag :D jag ska också hoppa pay&jump torsda nästa vecka :D

2010-11-12 @ 23:18:40
URL: http://ridahest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0