Machen & Bloggen är o-friska!

Blogg.se har knaz'at lite för mig och era kommentarer har försvunnit på inläggen här under :/ vore schysst om ni kunde skriva om, eller kommentera helt enkelt :)
Komihåg att det är ni som gör min blogg aktiv!


Nu ska jag ner till stallet, Therese ska rida coffy idag, eftersom jag inte känner mig till hundra procent frisk och är helt slut. Skulle följt med Sandra till kliniken med mach eftersom han har kolik men eftersom stav stängde så var dom tvungen att åka till uppsala, och det skulle vara alldeles för långt för mig :( Men jag hoppas verkligen att det blir bra med honom och att han kommer hem frisk igen :') <3

slänger in en bild på mig och machen :)


Kommentarer
Postat av: elvira - ridahest :D

gush så söt bild :D

2010-11-15 @ 18:31:45
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: elvira - ridahest :D

sv; juste:( bajs att det va samma dag, men nästa gång du hoppar då ska jag vara med :D!

2010-11-15 @ 19:12:30
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Nadja

Inte bara på din blogg som det har krånglat, har gjort det på alla med "blogg.se" x)

2010-11-15 @ 20:41:28
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: grabben i graven brevid

haha ofta sjuk o slutkörd. vems fel???? mjaaaaoowww

2010-11-15 @ 22:27:45
Postat av: anna

Hej! Om man bor på internat och hästen blir sjuk vad händer då? Alla har ju inte körkort när man pluggar :) Som mach nu tex :) Hoppas han bli r frisk!

2010-11-17 @ 16:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0