Mjuk & fin, hoppning.

Japp! Idag var hon mjuk och fin i hoppningen :') Hon har slutat rusa och blivit så jävla bra på sista tiden, jag överdriver med eftergiften över hindret för att inte "förstöra" något just nu. Men hällre de :) Eftersom hon har vart så känslig och lugn senaste tiden så har jag tagit bort sporrarna i både dressyren och hoppningen. Nu har jag varken sporrar, spö eller martingall som jag var beroende för i både dressyr/hopp. Känns så skönt att kunna plocka bort saker en efter en :') Så nööjd!  Hoppade först 70cm och så vandrade vi uppåt, 70-80 är ju inga direkta hopp haha, kastar sig över lite. Sen hoppade jag upp till 110cm utan några problem! Hoppade högt och fint över! 1 Gång kom jag riktigt nära på första hindret och bromsade därför upp henne efter automatiskt vilket ledde till att hon stoppa men det var helt mitt fel och sen bliev de gör om gör rätt. Så fin <3 Så jag tror att jag hoppar 80+90 på lördag för höjden är verkligen inga problem för coffy och det har jag vetat om hela tiden, det är bara jag som måste börja skärpa mig och sluta slarva, för coffy hoppar bara om jag gör rätt.




1m (?) 110cm

Kommentarer
Postat av: Reby

Fint :) fast hon stoppade 3 gånger x) menmen spela roll ni är superduktiga :D

2010-11-15 @ 19:36:42
URL: http://reby.blogg.se/
Postat av: Diddi

Vem är hon? Reby!

kan/vågar hon hoppa? =)

2010-11-16 @ 01:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0