Red igenom ett program, video.

Ja, som ni (förhoppningsvist) har läst här nedan så red jag igenom ett blandat program LB:1 idag, haha. Somsagt fokuserade jag mer på vad Elvira sa för väg än hur coffy gick, men det finns mycket kvar att jobba på nu.
Skritten måste va ärlig utan travsteg haha. Volterna jämnare och mjukare, stadigare form & såklart finare vägar. Men lite fladdrigt blir det ju x) men kändes ändå rätt okej! Nu när jag kan det tänkte jag öva på det varannan veckan så att det verkligen sitter och sen blire kanske en tävling tidigare än väntat.. moaha. Vad säger ni nu ? ^^
(hon sa nyss att hon sagt fel program haha så nu måste jag lära mig om den -.-)


(lyssna på låten medans så blir det inte lika tråkigt!)



Kommentarer
Postat av: elvira - ridahest :D

Såg jättefint ut :) om ni övar mer så kommer det att bli skitbra!

2010-11-04 @ 02:05:09
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Schteeekkarn

naaaaaaaaise. tävla dressyr?? showjumping is the best;)!!



annars fint ridet <3

2010-11-04 @ 09:20:16
Postat av: Elin

Vilken fin ponny :)

Vilket program var det du red? Det såg ut som en blandning mellan LC:1 och LB:1 ? :)

Det är inga volter i trav i Lb:1 bl.a :P

2010-11-04 @ 12:47:24
URL: http://figgeplutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0