Taggaaaaad!

Nu är jag fett taggad för att börja rida storhäst här på berga :) jag vet att jag inte kommer passa ihop med många men jag vet att man alltid hittar någon. 3 Storhästar som jag gillat är Trotin, Plexus & Frazze! :) Dom tre har något som påminner om varandra också.. just för tillfället blir det nog att välja rid istället för trav.. men vi får se vad jag väljer efter att jag testat på trav ;) Men ska ju iofs börja "hoppa in" mach en gång i veckan efter han blivit frisk :'D ska bli riktigt kul och ha som ett litet projekt, för när jag väl har bestämt mig - då ska det gå !


Jag och Trotin i spanien, riktigt nett häst med ponny i sig. Hoppar som en gud
och om hade bott i spanien hade jag velat ha honom, riktigt pigg häst!

Jag och Plexus, fin unghäst som hoppade grymt och var jätte pigg! Trippade
på tårna i ridhuset . Han var lite nervig som förstörde det hela, annars skit mysig!

Frasse, hann bara rida honom 3 gånger, man såg att han kunde om han bara
får fram det i både dressyren och hoppningen. Hade vart kul att rida honom mer..

Här är jag och Mach, vet inte riktigt hur han är då jag bara ridit honom en
gång hitilst, men ska bli kul att få jobba och lära känna han :)

Kommentarer
Postat av: therese

jag är också taggad på att rida storhäst :O varför går inte jag häst? :O Nej juste.. jord är ju liiite coolare. Haha, vilken tur för dig att du kan välja båda :D annars kan du ju räkna med att hälsa på lite fler lövhögar närmsta tiden..... ;)

2010-11-16 @ 15:37:30
URL: http://t.bubbleroom.se
Postat av: elvira - ridahest :D

Vissa storhäst är roliga, men det finns inte så jätte många dock xD Alla hästar jag gillat på akka har varit ponnyliknande på ett eller annat sätt .. ^^ (förutom robroy då HAHA storhästen på 172 x'D)

2010-11-16 @ 19:08:47
URL: http://ridahest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0