Banhoppning på höstlovet.

Åh har grymt tråkigt. Gick upp vid 7tiden för att ta ut hästarna och vi blev klara med allt runt halv 9. Har inte kunnat sommna om och vet inte heller vad jag ska göra.. så fram tills lunchningen så har jag gjort en banskiss som jag tänkte hoppa på höstlovet :') Denna bana är från någon gång i april tror jag. En 1m runda på runsten! Det är en av de få banor jag minns xD Men jag tror inte att jag kommer att hoppa 1m pga underlaget!
Blir runt 80cm tror jag. Om det är fint väder och utebanan är bra så hoppar jag där, dels för större bana och dels för att det blir finare bilder ;) om inte får det väll bli ridhuset..

Är det någon som är på att hoppa banhoppning? vet inte riktigt dag än men mellan onsdagen och fredagen iaf.



Kommentarer
Postat av: elvira - ridahest :D

Haha jag har gjort en oxå men man fattar inget XD din va bättre isf ;P

om någon/några av dina kompisar oxå hoppar kan ja fota dom me :]

2010-10-24 @ 16:24:46
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Eliin

MÅSTE VARA MEED :D:D

2010-10-24 @ 18:03:17
Postat av: Johanna

Jag vill också vara me ! men kan bara på ondagen :/ <3

2010-10-25 @ 19:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0