Dagens ridpass.

Idag red jag först ut med Columbine. Haha coffy var sjukt pigg!
Jag tänkte inte alls på formen när jag rider ut så Coffy fick sträcka på halsen lite :'D
rider typ alltid med långa tyglar när jag rider ut, i vilken gångartar det än är (förutom sken XD)
det var hur fint väder som helst och vägen vi red på var så fiin med alla
oranga träd :' en mycket trevlig ritt med mycket skratt och prat! sånt gillas.

Sedan red jag Malte idag igen, fast i ridhuset. Han kändes mycket bättre
där inne och var inte alls lika springig. På slutet fick jag en riktigt fin form på honom!
Jätte nöjd faktiskt.

 
Älskling & jag myser :'D

Kommentarer
Postat av: columbine

sv: taaack sötaste michelle! det var skiitkul :D måste göra om ngn dag :P

och det såg asbra ut för dej och malte oxå <3 <3 <3

2010-10-12 @ 08:24:31
URL: http://gullman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0