Dåligt för mig men samtidigt bra för therese.

Hejsan! Har inte så mycket intressant att blogga om ikväll, men idag fick Therese prova på att rida Coffy.
Jag satte upp först för att känna på henne, och hon var stumm, stel och sprinig. Ja, bland henes dåligaste dagar på berga faktiskt! Usch.  Men therese kämpade på och var riktigt nära hela tiden, i galoppen blev hon jätte fin. Men jag tror att om hon haft en bättre dag så skulle hon varit jätte fin för therese var jätte duktig! Coffy testade henne i alla gångarter, speciellt halt. Haha!  Usch jag var verkligen inte nöjd med henne! Men Therese SKA och MÅSTE rida henne fler gånger, tycker det är jätte kul att se henne ridas under någon annan ryttare och få se henne från marken. Jag lär mig massor då, och samtidigt är det bra för henne att få ridas av inte bara mig, hela tiden.

Slänger in en lite rolig bild när johanna håller i coffy från läktaren och coffy tittar nyfiket upp xD



Glöm inte att vara med i min tävling. lite längre ner på bloggen hittar du den! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, vilken söt bild :)

Är jättebra att se sin häst ifrån marken ibland

2010-10-22 @ 11:50:49
URL: http://hastskotare.zoomin.se
Postat av: therese

haha så hemsk tycker jag då inte hon va! Och jag rider gäärna fler gånger :D

2010-10-23 @ 14:12:54
URL: http://t.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0