en låååång framskrittning.

Idag skrittade jag fram ute med sara sarski. Det var faktiskt mycket trevligt! Men en väldigt lång framskrittning blev det haha xD
Sen red jag några minuter på utevolten. Och det gick precis som vanligt. Spänt i början och bästhäst i slutet.
Man känner verkligen att hon börjar få muskler nu. Hon orkar bära upp sig själv sjukt mycket mer än förut och orkar galoppera i hyperyper lugn och sakta galopp!
Ska se till att träna för styrman nu i termninen sen ser ni oss säkert på de mindre dressyrbanorna ;)

Har haft en jätte lugn dag. 2 lektioner och slutade vid lunch. Hängt i stallet och pluggat, ja, ni hörde rätt! Michelle har fått en mycket bättre självdiciplin än förut. Har faktiskt skrivit en engelska grej, ska skriva klart min svenska novell och sedan öga igenom matteboken för imorgon har jag prov i det.

Ikväll tror jag att tävligen kommer upp! Så håll ögonen öppna :)


Kommentarer
Postat av: Carrcarr

Wow! Jag blir imponerad ;)

2010-10-06 @ 20:21:50
URL: http://calbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0