Galoppön & hästbyte!

Idag visade mig Johanna vägen till galoppön! Det var en hur jävla mysig väg som helst!
Åkrar och mitt på en äng fanns en "ö" av skog och i skogen hade dom gjort en väg så man
kunde galoppera runt! haha asskumt men de var skit härligt iaf!
Mycket snack och skratt. Körde mest lugn galopp.

Justja, vi var ju tvugna att rida över den stora bron över rusningtrafiken, jag trodde coffy skulle vägra
gå över men hon tvekade inte äns, och endå gick hon först. Jag pratade med henne hela tiden och ja,
hur lugnt som helst! Sen kom det bilar när vi skulle över vägen in på en grusväg å då brydde hon sig inte
heller så trafik säker, de har jag äntligen fått bekräftat, att det är hon :)

Var iklädd rosa igen så vi drog till oss några ögon från bilarna ^^

Sen iaf så gick vi till ridhuset (eftersom dom inte var trötta och vi ridit så lugnt)
böjde loss dom lite osen bytte vi hästar! Johanna red coffy och jag hazena.
De gick jätte bra hihi, men när jag började setta krav i galoppen så bockade hon jätte mkt XD
skit gullig liten powny. Fick tyvär inga bilder när jag red henne eller johanna coffy.
Men bilder från uteritten;




Kommentarer
Postat av: julia andersson

ursäkta men vart ser man vem som vunnit? x)

2010-10-03 @ 22:04:47
URL: http://juliassaker.blogg.se/
Postat av: elvira :D

haha på kommentaren ovanför, inte alls mitt fel visslar :$



kulkul :D

2010-10-03 @ 23:06:14
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Kim

Åh va mysigt :)

Haha min kompis hade hazena på hoppningen i somras för hennes häst hoppade inte, och hazena bockade som en jävel, min kompis ramlade av 5ggr på den lektionen haha xD

2010-10-04 @ 21:39:19
URL: http://kimogefja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0