hästar i headern.

har fått frågan om att skriva om hästarna på headern (som inte är coffy). Om vilka
det är och så vidare!

Denna ponny är en C ponny som
heter Lucky. Hade honom på foder
i 1 år. 08-09! Tävlade honom upp till
LB hoppning och tränade honom
upp till 120 banor hemma.

Har ett riktigt gott härta och jag
lärde mig massor på honom.

Saknar honom jätte mycket. <3




här har vi jag på C ponnyn Malte
efter ett dressyrpass på utevolten.
Har ridit han 2 gånger med tkr att
han är en riktigt toppen ponny :)
Ägs av rebecca (rebystarfighter)
www.reby.blogg.se .

på bilden är det reby som sitter
ner, jag på malte, columbine som
står upp med röd keps och bakom står
izzy med det välkända LUDDET.
haha  :)











Här rider jag den 5 åriga storhäst
valacken Plexus. Jag red honom på
åby träningsläger då han precis kommit 09.
Jag var då den första som fick rida
honom . Riktigt söt valpig häst som var
grym på att hoppa. Dock väldigt nervig
och rädd för saker.

Men riktigt gullig personlighet!

Jag och shettisen Lillan som hoppar
och busar i paddocken.

Henne busade jag med i padocken
under valborgshelgen i dalarna hos
Carolina :)
riktigt söt shettis som jag föll för
direkt.
Påminner om en miniatyr Lucky
haha :) Skulle inte skada om jag fick
henne höhö (a)






Rider D ponnyn Klara.
Eftersom jag inte kunde "tävla"
sista dagen på Plexus då han var
för stressad så fick jag låna Dponnyn
som tydligen skulle vägra och vara
rädd för allt. (fortfarande på åby)
Visst vi fick lite fel galopp och lite
tvekningar men vi kom igenom
banan felfri med grymma hopp :)
Söt PIGG ponny.








Titta vad söt bobbo är :)
haha världens knäppaste ponny som
står uppstallad i dalarna, samma stall
som lillan.
Bobbo är hur charmig som helst men
riktigt feg kille xD
Väldigt konstig galopp och ganska
annorlunda att rida :p

mysigare att rida ut på än på volten haha xD





Här tävlar jag i startfälttävlan på
hofors fälttävlan efter ett riktigt bra
träningsläger.
En liten New forest ponny som heter
Fandango, var grym i terräng, tråkig i
banhoppning och katastrof i dressyren!
Han var riktigt mysig att pyssla om
och hade inga direkta tävlingsnerver xD

en perfekt första ponny haha :P




Har ni några frågor om hästarna?
Känner/har du sett du någon av dom här hästarna förut?

Kommentarer
Postat av: Bodil

Jag behöver HJÄÄÄÄÄLP med att göra en header... kan/vill/orkar du förklara för mig hur fasen man gör för att pilla ihop en massa foton till en fin banner? Kram Bodil

2010-10-18 @ 22:46:48
Postat av: Bodil

Ursäkta att jag är lite slow, såg just att det är Elvira som är banner-stjärna, ska genast kontakta henne! =)

2010-10-18 @ 22:48:13
Postat av: Reby

Min gulleponny :D <3

2010-10-18 @ 23:07:29
URL: http://reby.blogg.se/
Postat av: Issi

haha va bara tvungen att kommentera att jag stavas Issi :p

LUDDET ÄGER! :D

2010-10-20 @ 22:12:46
Postat av: mariai åby

Hej michelle, jag läser din blogg:) jätte kul att läsa, ska bara seja att bildern du har på heddern när du hoppar den bruna d ponnyn, Moa heter hon:Phihih inte klara:P

2010-10-23 @ 10:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0