Oxer-hoppning.

Skrev inte igår p.g.a att jag inte hade något intressant att skriva om förutom att jag red dressyr i ridhuset och att det gick väldigt bra.

Idag kom pappa men jag glömde kameran i baracken så det fick bli mobilfilmning istället.
Jag hoppade en oxer och det gick sjukligt bra! Hon hade så himla bra framåtbjudning och var jätte fin och känslig i munnen.

Hoppade upp till 105cm och jag kunde ha fortsatt men det kändes så himla bra så jag stoppade där!
Jag är så jävla taggad på att hoppa bana! På höstlovet blir det banhoppning på berga för hela slanten. :D

Imorgon åker jag ner till Ullared för att köpa massor av hästsaker, ska upp vid 5-tiden och kommer väll komma tillbaka vid 9-tiden så jag hoppas att jag hinner uppdatera när jag kommer hem om vad jag köpt och de för det blir väll en hel del! :)

Här är filmerna (slumpade låtar på youtube bara för att få bort pappas prat i bakrunden haha)


85 Cm.



95 Cm. (hon sticker INTE åt sidan utan det är jag som styr undan då jag inte vill att hon rusar mot hinder)


1,05 m. Har inte hoppat högre än 95 sedan april! Skönt att komma över 1m tröskeln altså! :'D


Kommentarer
Postat av: louise

ser jättefint ut! :)

2010-10-09 @ 09:52:58
URL: http://galetfort.blogg.se/
Postat av: elvira :D

ser skit fint ut :><3!

2010-10-09 @ 10:27:39
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Linn

Det ser ju assbra ut :)

2010-10-10 @ 22:03:18
URL: http://barrenrsex.bloog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0