rutten till ullared, gekås.

ojj vilken lång dag det blev! Vi åkte tidigt på morgonen och var framme vid 11 tiden.
Och vi fick stå i hela 2 timmar i kö!? haha  patetiskt igentligen. Bila i nästan 5 timmar,
stå i kö i 2 timmar för att slitas och trängas i ett gigantisk lager för att slösa bort massa
pengar. Men jaja, när vi väl kom in så höll vi tummarna om att få träffa gekås kungen
MORGAN! (men de fick vi ju inte, såklart :( hah)
 Vi alla delade på oss, jag försvann ner till hästavdelningen, men var bara där
i ca 1 timme eftersom jag inte hittade så mkt. Det mesta var utplockat och vissa
saker som jag ville ha var bara onödiga saker som jag på slutet plockade ur kundvagnen.
Men lite saker blev det iaf och faktiskt bara nödvändiga saker :)
Sedan gick jag runt i hela lagret och rofflade åt mig både de ena och de andra.

Allt som allt gick på runt 6000:- Jag vill fan äga gekås! Fatta hur mkt man tjänar på en dag?
flera miljoner.

Sen vare bara att stå i kö till kassan i en halvtimma. Påvägen hem stannade vi
vid en Kina restaurang med palmer och allt ;) för ett tag kändes de som om vi var utomlands.
haha. Asgod mat var det! & det var inte alls lika kallt där nere som här i sthlm. usch!
I bilen lekte vi helt sjukt tråkroliga lekar och läste upp de nog sämsta skämt jag hört men
oxå de skämt jag skrattat mest åt HAHA.

Måste säga att jag är nöjd med dagen. här kommer bilder på några av mina grejer:


Jacson Schabrak. Sjukt fint material. 149:-

Röd/blå/vit grimma. Mjukt innuti. 59:-

först blå ridstrumpor, alltid letat efter sådana! 34:-
skinnhandskar med fleecefodring. 49:-
Stallsockor (sjukt sköna) 39:-
tjocka 3-finger handskar med vanligvante innuti. 49:-

Innetäcke med JÄTTE mjukt och lent tyg (känns som bäbis-gosedjur haha) 199:-

Mörkbrunt dressyrspö 49:-

torkhanddukar till läder! 29:-

Tjockt stalltäcke. 199:-

(saker som jag köpt utöver hästsaker)


4 Filmer mellan 59-79 kr / st. (nya filmer så de är bra) köpte fler filmer men dessa valde jag.

RollingStones skins som jag ska pimpa min bärbara dator med  :)
En w-board tavla att hänga i baracken för att skriva lite saker på.
2 tavlor till att hänga upp i baracken.

Mysiga hemmastrumpor (i samma tyg som täcke) vanliga strumpor och vanliga trosor.

Schampo/gel. Sminkborttagningsdukar. Mascaa. Massor av hårsnoddar.
Hårspännen i olika färger. Deodorant. Ring. Stor örängen. Små örängen.

BjörnBorg förvaringsväska. Var verkligen dags att köpa ny! hade min gamla mussepigg från 2000 typ haha!

Kaninmat. Och godis till mig! :D Skumtomtar (!) <3 YEAAAAAAAAAAAAH!
fast de här är verkligen inte ns hälften av allt godis men detta är vad jag
ska ta med mig till berga bara :p

sen har jag lite fler grejer till baracken så som mattor m.m !


HAR DU VART PÅ GEKÅS? VAD TKR DU OM "LAGRET"  ? VAD VAR DE BÄSTA KÖPET?

Kommentarer
Postat av: elvira :D

Jag köpte en kavaj där för typ 150kr? xD asbillig, iof var det typ som att ha på sig en påse, men jag figursydde den (a)

sen köpte jag en isabelle werth skjorta för typ 50 kr =D



& SAY WHAT?! SKUMTOMTAR!!!!! WUAAAAAAAAAAAAA GE MEJ XDD

2010-10-10 @ 02:25:26
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: onlyhorses

eh du -- jag vill inte äkla dig men de rosa i bilarna är blod från löss ......... knaske inte såå najs x) <3

2010-10-10 @ 12:19:07
Postat av: oliviawestern.blogg.se

Fin blogg! =)



Lägg till mig på bloglovin så får du en länkning!



oliviawestern.blogg.se

2010-10-10 @ 12:22:57
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Postat av: Brusella

Täcket och schabraket var snyggt ! :D

2010-10-10 @ 14:37:11
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Johanna

NAJS ! de man inte hittar annanstans hittar man på ullared. Ja har köpt nytt träns och grimma i helgen, måste visa dig sen :D <3

2010-10-10 @ 16:37:17
URL: http://johlis.blogg.se/
Postat av: therese

men ojsing va mysig eran barre kommer bli :O får nog anställa dig så de blir lite stajl i våran oxå ;)

2010-10-10 @ 19:32:49
URL: http://t.bubbleroom.se
Postat av: Denise

har aldrig varit där. känns inte som det är värt att åka dit i flera timmar och bara kolla på massa skit. men hästgrejerna verkar ju faktiskt bra o fina :) speciellt chabraket va fint.

2010-10-10 @ 21:00:41
URL: http://denisemarklund.blogg.se/
Postat av: Linn

ÅÅhh vill också åka dit :) men du jag tycker du ska komma need till våran barre och bjuda på några skumtomtar XD

2010-10-10 @ 21:48:48
URL: http://barrenrsex.bloog.se
Postat av: majja

H3h3h3, jag har varit där skiiitmpnga gånger & när dom har fått in nya saker på hästavdelningen älskar jag de ;)



Brukar finnas MASSA bra schrabrak & skydd & täckern med helt okay kvalite! :D

2010-10-10 @ 22:20:28
URL: http://majjabergdahl.blogg.se/
Postat av: A :)

Nice köp ! :) När jag var där så kostade alla shabraken 100 kr =)

2010-10-13 @ 20:16:14
Postat av: Emma

jag har varit där 13 gånger :)



älskar det !

2010-10-22 @ 14:34:36
URL: http://ponnyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0