härliga morgonbilder i hagen!

Det var en riktigt härlig morgonsol så jag tog med mig kameran och fotade lite i hagarna.
Mest i vår hage :)  Är faktiskt ganska nöjd med bilderna, lägger på några stycken.''
Observera frosten :o (alla vet ju att coffy är hon med färgglada täcket xD)



Jag älskar dig Dark Coffee <3
 
haha stackars spike, är tjejerna bara dumma XD



Bilder på andra hästar:



Lilla malte. Ägare: Reby.

Stora Bamse! Ägare: Frida.

Fly. Ägare: Emmie.


Phonka. Ägare: Liisa. (&fly) Kärleksparet själva ;)

Pijano. Ägare: Emma.

Izzy. Ägare: Sara.

Dumle. Ägare: Agge.

Det var några hästar! Ska rida ikväll med Johanna i ridhuset,
blir nog lite lugn hoppning/markarbete! Slänger in 2 bilder till
som jag tog imorse också:




Kommentarer
Postat av: Frida

Jättefina bilder!

As nice bild på Bamse jö :D

2010-10-02 @ 16:38:10
Postat av: elvira - TÄVLING PÅ BLOGGEN!! :D

Skitfina bilder! :) Coffy är så sööt med finaste täcket^^!

2010-10-02 @ 20:31:22
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Emlei

Jag saknar diiiiiiiig!!!! D: <3

2010-10-03 @ 12:57:16
Postat av: Reby

Snor bilden på Malte? (a) skriver att du har fotat isf om jag lägger upp :D <3

2010-10-03 @ 15:58:55
Postat av: louise

måste bara säga att jag äälskar täcket coffy har :D vart har du köpt de? :)

2010-10-03 @ 16:15:33
URL: http://dressyrmuppen.webblogg.se/
Postat av: Hannalouise

Omg, jag totalt ÄLSKAR det färgglada täcket... Kan man inte sno det och göra en tröja av det ? O.o

2010-10-08 @ 12:37:19
URL: http://lipsticklullabies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0