äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN.

Idag red jag & elin i ridhuset, tog fram 2 hinder och hoppade fram lite.
De var så gryymt kul. Hon var så fin & pigg å frammåt.
fick jätte mjuk och fin galopp och övade mycket på att stanna efter hinder.
Hon rusade lite mot hinder men de gick bättre mot slutet ^^
eftersom hon är under igångsättning så hoppade jag bara upp till 85 cm.
Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid eller ork denna dag.
Men tack för alla kommentarer, grymt glad jag blir :)!
-
Har vart en helt sjuk & jobbig natt så jag orkade bara rida coffy..
får se om de blir frasse imorgon.
-
slänger in en gammal hopp bild på mig & coffy från en hopptävlig,
och en hopp bild på mig och fandango när jag hoppar med en hand :)

Kommentarer
Postat av: elvira :D

Kul! :D:D



älskar den översta bilden! (A)

2010-09-07 @ 23:27:05
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha "bara 85cm", jag våfar inte ens hoppa så högt xD

2010-09-08 @ 06:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0