Coffy-träning från mark.

Eftersom jag latade mig lite med Mach så hann jag inte rida coffy då jag hade stalltjänst.
Men hon och jag lekte i ridhuset i typ en halvtimma. Hon sprang och jag övade för tryck.
Här kommer bilder som både jag & olle fottade:
 

 
coffy & olle har blivit mycket goda vänner ^^


har en video också, men lägger upp den någon gång i helgen tror jag.

Coffy var faktiskt lyhörd idag. Hon följde efter mig mycket och travade efter
mig förutom på slutet (när olle tog fram filmkameran XD) då blev de liksom lite
utråkande eller vad man kan kalla de haha.
Hon lyssnade iaf väldigt mkt på inkallningarna och backade utan berörning några
gånger. Har börjat träning på röstkommandon. ex. galopp!
hon galopperar nu när jag säger galopp och jag övar på skritt å trav med !
skit kul faktiskt!


Kommentarer
Postat av: louise

superfina bilder! älskar den sista,söööt! :')

2010-10-01 @ 22:12:02
URL: http://dressyrmuppen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0