Flisen runt.

Idag red jag runt flisen 1 varv och sedan rakbanan med elin & elly.
Ökade & samlade galoppen, de gick verkligen hur bra som helst! Så himla glad! Kunde tom jobba henne på rakan liksom :) Men en gång blev hon rädd (hon brukar inte bli de) och stack så jag var tvungen att gå rakt mot ängen men hon stannade så fort jag la till skänkel och luta mig bakåt. Så jag är verkligen dönöjd med dagens ridpass! Riktigt fint väder hade vi idag måste jag säga! Glada hästar :)
-
Har stalltjänst hela veckan så går upp 7 varje dag & stannar kvar på berga över helgen.
Ska försöka fota någon dag på bergas område för att "visa" er runt lite.
Måste försöka uppdatera minst 1-2 inlägg varje dag..
men för att de ska funka behöver jag tips. Den här bloggen driver jag inte bara för mig själv
som min bilddagbok & min andra blogg utan denna blogg är också för ER.
Så snälla, ge förslag! :)


Kommentarer
Postat av: elvira :D

skriv om din "hästhistoria" :D alltid kul att veta var/när/hur du börja osv :)

2010-09-06 @ 23:31:30
URL: http://ridahest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0