Hagesbyte.

Idag bytte vi äntligen hagar & hagkompisar!
Lerfria & gröna hagar blev de. Dock lite mindre än dom andra men dom borde klara sig tycker jag. Coffy står just nu med Spike (dponny) & frasse (storhäst) men eftersom frasse flyttar ut på fredag så kommer Hasena (cponny) flytta in till oss :) Ponnyerna tar över stall 1  ;) Nej men ihopsläppet gick hur bra som helst, alla tre stod tillsammans och betade. Idag red jag i ridhuset på rakastångbettet men de gick typ åt helvete. De är ingenting för henne. Hon ökar och minskar väldigt bra men när det gäller att jobba med ryggen så biter hon tag i bettet och blir ganska hård. Usch! fast på slutet gick det  bättre men långt ifrån bra. Jag har hittat ett bett jag gillar och de är ett vanligt tredelat som jag fick med haha :) mycket fix och trix men tillslut hamna jag där jag började och de går bättre än med ngt hihi.

2 bilder som jag tog från hagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0