Kingsland Winter Collection.

Nu har jag kikat in i Kingsland nya vinter collektion, guud vilka fina saker.
Men de finns en del saker som man verkligen inte fattar hur man kan gilla..
Jag antar att folk som köper de aldrig skulle köpa de om de inte stod "kingsland"
på de.. herregud. :) De här är mina åsikter, ni får gärna säga vad ni tycker !
Funderar på att köpa de som står under "hiss" faktiskt!

HISS


Hur snygg och skön ser inte denna ut att vara?
Jag verkligen ÄLSKAR tröjan! 

Den här skulle passa min tävling outfit! Istället för att alltid ha kavaj så kan jag ju ha denna, eller? :)

Denna tycker jag om, men vet inte riktigt om jag skulle passa i den! Och de kan ju bli lite för mycket!


DISS


Hur tänkte dom nu.. ingenting som passar i stallet.
Jag har själv alltid tyckt att dom här byxorna är SÅ fula, och så kommer KL med sånna..
Den är tråkig & fantasilös. En sånn kan jag göra & skriva KL på, så bliren värld flera hundra..

/ michelle

Kommentarer
Postat av: elvira :D

håller med dig, dom där byxorna är så sjuukt fula! för att inte pratqa om jackan.. :P



men på hiss va de skitsnyggt! tkr du borde köpa den röda tröjan till din outfit, skulle bli så jävla snyggt :D

2010-09-11 @ 13:06:17
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: majja

Jag äääääälskar allt du hissat! ;)

Har kollat på de precis när de kom ut & har funderingar på att köpa de ;)



Ska nog köpa den dundermysiga mössan iaf! :D



De du dissat är verkligen galet fult xd

2010-09-11 @ 22:10:11
URL: http://majjabergdahl.blogg.se/
Postat av: Frågande person?

Hej! Fin blogg. Var kan man köpa Kingslands kläder?

Tack på förhand!

2010-09-20 @ 18:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0