Min & Coffys framtid.

Fick ett förslag om att skriva hur min och coffys framtid kommer se ut.

jag har inga direkt planer, men många förslag & funderingar.
Jag kommer ju ut och tävla lite, träna för olika dressyr-hopp & terräng tränare,
gå på lite kurser. Starta någon provapå-galopp. Ja, liksom ha kul och njuta.
Jag har inga direkta stora mål & sånt utan jag kommer ta ett steg i taget!
Allt beror på hur vi utvecklas m.m.
När jag fyller 18 kommer jag nog inte sälja henne på störten bara för att jag
inte kan tävla mer som många gör, för jag har inte henne för att vara ute på
tävlingar och vinna lite rosetter utan jag har henne för att hon är en underbar
häst och min bästa vän.
Allt beror på vad jag gör efter gymnasiet.

Jag har verkligen inte mycket planer för vår framtid utan vårt motto är:
- vi tar dagen som den kommer.

För mina planer blir ändå aldrig som jag tänkt mig och så blir jag bara besviken tillslut.
Om de händer - så händer de om inte, så är de lugnt :)

Kommentarer
Postat av: elvira :D

De låter asanajs ;D

2010-09-17 @ 23:43:17
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Kim

Ungefär så skulle jag också gjort om jag va du :) skulle bara inte våa tävla hehe (a)

2010-09-18 @ 00:43:49
URL: http://wiorek.blogg.se/
Postat av: DIDDI

Rätt tängt finns för många där ute som bara pressar sina hästar, för att få resultat. Sett det vid dom flesta tävlingar som jag varit på. Då menar jag dom som piskar sina hästar över varje hinder, men dom värsta är dom som piskar när hästen vägrar,felar.. sen står dom utanför och gråter o säger att dom vill sälja "den här jävla skithästen". När felet oftast ligger hos ryttaren :D

2010-09-18 @ 10:04:29
Postat av: pu karlström

det låter som en plan ;>

2010-09-19 @ 09:44:45
URL: http://barapu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0