svaren på era frågor!

Postat av: elvira :D

Vad var ditt första intryck av coffy?

 

Svar: söt liten ponny som verkade ha en stoor personlighet.

 

Postat av: Karin

vilken dag ska du gå på globen?

 

svar: Jag ska gå fredag mellan 19:00-23:15 (premiären)


Postat av:

Gillar du att hoppa?

 

svar: jag älskar att hoppa :)


Postat av: Lisa

Vad är det högsta du hoppat?

 

Svar: 135cm med ponny & 115cm med storhäst.


Postat av: Maria

Vad är din "häst-dröm"?

 

svar: öppna en fin ridskola i spanien !


Postat av: (jag igen då)

Hur bra rider du på en skala mellan 1-10 enligt dig själv? (10!!)

 

svar: de beror på helt vilken häst.. men kanske 7-8 ? :p



Postat av: hihi

Vad vill du ha av mig i julklapp?


svar: en sadel 8) haha.


Postat av:

Gillar du rosa på hästar? Varför/varför inte?

 

svar: de beror på vilken färg hästen har, men på bruna & svarta så älskar jag de för att de gör att dom syns i mängden eftersom bruna & svarta är vanliga färger. De är annorlunda och coolt :)


Postat av: Nibby

Vart står Dark Coffee och hur länge har du haft han/hon? :D
Grymt fin häst och blogg !!

 

Svar: Hon står på Berga (berga gymnasium där jag går i skolan!) & jag haft henne i 1 år och ca 1 månad:) Tack så mycket! :D

 

Postat av: Anonym

Brukar du gå på Göteborgs horse show?

 

Svar: ja de brukar jag, har gått alla år de senaste 4 åren :)

 

Postat av: Therese

Hur många olika hästraser finns det?

 

Svar: haha vet inte exakt men typ 200 st ^^


Postat av:

Tänkte också fråga, hur bra tycker du själv att du rider skala 1-10? och kommer du ställa upp i någon dressyrtävling m cofy?


Svar: jag svarade på de förut men ca 7-8 ^^ ja de hade jag tänkt! håller fortfarande på att försöka få plii på hene i dressyren och vi har gjort stora framsteg i år! förut kunde hon inte ridas utan martingal i någon gångart nu rider jag alltid utan martingall, även i galopp och när vi rider ut :)

Så snart så ;)


Postat av: N

sv: superfin :D va gör ni tsm? :)


svar: tack! :) Vi tävlar i hoppning och ska snart börja träna terräng ^^,

 

Postat av: louise

kommer du och coffy tävla något i höst? :)

 

svar: jag får se om jag är med div II men annars blire väll att komma igång lite lugnt med träningstävlingar! :)


Postat av: Carrcarr

När ska du tävla Coffy i dressyr? ;)

 

Svar: förhoppningsvist sen vinter eller tidigt vår :)


Postat av: Eliiin:)

Jag tycker att du ska börja tävla dresyrmed coffy;)<3--

 

svar: haha jarrå ^^


Postat av: Elli:)

hur länge har du ridit och hur länge har du haft Coffy?:)

 

svar: jag har ridit i ca 9 år & jag har haft henne i 1 år och en månad! :)


Postat av: ida :)

du och coffy verkar ha ett sånt starkt band till varandra, hur har du gjort för att få det bandet till henne ? :) 
lycka till i framtiden med coffy ! :D

 

svar: tack! :) Ja, de är väll mest att jag typ lägger ner mkt tid med henne :) sitter inte bara på hästryggen och rider utan leker i ridhuset och gosar mycket i hagen/boxen. Jag tänker ju NH i hantering och de har gjort att jag förstår henne bättre och hon mig. Ja, de är mycket kärlek som krävs! :)


Postat av:

Vad är det sämsta samt bästa med din sits tycker du?

 

svar: sämsta är väll att jag ibland får in foten i stigbygeln mkt & att jag tittar ner snett väldigt mycket. De bästa är väll att jag är ganska stilla och följsam? :)


Postat av: BB-tjej

vilket bett använder du??

 

svar: jag använder olika! Nova bett, vanligt tredelat, rakt stång bett med fasta ringar, hackamore & ibland 2 delat. Ja de är olika :) älskar att variera både för miin del och för coffys del!

 

Postat av: lollo

hur gammal är coffy? och hur länge har du haft coffy?

 

Svar: coffy är 12 år men fyller 13 snart :) har haft henne i 1 år och 1 månad :)



tack för att ni frågade massor av frågor :D

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: elvira :D

sv; mjo det undrar jag med.. o:

2010-09-15 @ 21:20:27
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Bella-skötare på welshponnyn Amour

sv; tack själv :D

2010-09-16 @ 07:53:04
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0