"vem rider i skogen?"

(jag råkade lägga in min novell lite fel förut så inledningen hamnade längst ner men nu är de fixat! & alla styckeindelningar försvann så glöm inte att andas emellan haha!)

I alla fall så började min stalltjänst igår, känns inte lika jobbigt den här gången nu när man vet vad man ska göra och har kommit in i rutinerna, men mycket jobb och lite sömn blir det iaf.

Idag red jag ut med elin & johanna i total mörker, vi levde på min reflex jacka haha. Utan den hade vi kanske dött?! haha. Nja, kanske inte. Men ändå!
Mysigt var det !

Har varken nyabilder, video eller något intressant att skriva om så detta får bli ett mindre roligt inlägg hihi.

Kan ju slänga in en lite onödig (rolig) kort gåta(skämt) :
Vad säger hingsten när den blir kastrerad?
- VA LACK JAG BLEV!


(för er som är efterblivna: vad lack = VALACK jag blev)


Kommentarer
Postat av: CarrCarr

HAHAHAHAHHAHA xD

2010-09-29 @ 09:46:06
URL: http://calbm.blogg.se/
Postat av: pu karlström

hah, valack ;>

2010-09-29 @ 15:51:38
URL: http://barapu.blogg.se/
Postat av: onlyhorses

heheh bra skämt <33

2010-09-29 @ 19:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0