återigen där!

hej folket, idag vid lunch så fanns det en veterinär på skolan och jag tog tillfället i akt och frågade om hon kunde vaccinera coffy. Så nu är hon vaccinerad, gick faktiskt bra! Hon kommer återigen få vila. Åh, jag orkar inte med denna dumma vila. Men dom ska ju vila nån dag efter man vaccinerat dom satt det finns inte mycket att göra åt det! Kommer få hjälp av min medryttare Therese i veckan med stallet & coffy vilket kommer betyda guld :) På onsdag ska jag rida ut tänkte jag. Ska snart ner till stallet och gå en promenad i detta underbara väder, rykta länge står på schemat också!


finast everrrrrrrr! <3

Kommentarer
Postat av: therese

yeeeeeeeeeeaaaaaaaaaah

2011-04-11 @ 22:38:42
URL: http://superterran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0