då kör man igång igen!

Idag på morgonen åkte jag ut till berga :) Har stalltjänst idag och imorgon så kommer väll lite inlägg då och då eftersom det här är rätt.. ensamt. I alla fall så red jag imorse på coffyloo! Fysatan va bra det gick för att inte ha gått så mycket i veckan. Frida och ruby har ju ridit lite så hon har ju inte stått stilla alltför länge. Jag var riktigt nöjd över passet och hon blev tom svettig, så efter jag ridit stod jag och borstade henne i ca. 1-2 timmar. Pysslade om och alltdedär man gör när man har tid över i stallet och spenderar den med sin bästevän man faktiskt saknat enormt.. Hon verkade också uppskatta det för hon gosade in sig i mig hela tiden. Sedan kom ruby och hennes tvillingsyster Alison och fotade mig å ruby när vi red ute på en äng :) Är riktigt nöjd med bilderna, tusen tack! Bilderna har jag suttit och redigerat lite så kommer upp i ett annat inlägg! Blev runt 500 bilder på bara mig och coffy... haha!


en bild på tvillingarna med lilla Hazena haha, sjukt roliga båda två. :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0