detta behövde jag

Kan man säga! Efter att ha harvat åkrar och sått, samt meckat lite i maskinhallen hela för och eftermiddagen fick jag sluta en timma tidigare för att mocka och sånt i stallet. Jag stod och borstade rätt länge på coffan och så red jag ut. Shit va mysigt, red en sväng på flisbanan. Hon var så himla framåt! I början var hon så pigg och gick i en rätt hög form, men fick då också ett riktigt pampigt steg. Körde bara på halvhalter och när hon blev lite lugnare gick hon ner i lång och låg form tills något gjorde henne till den där pampiga ponnyn igen XD kan ha vart en sten, en buske eller ett dike. Så söt! I galoppen var hon så otrloligt fin! Mjuk i munnen och galopperade på så himla bra, även nu i en lägre form. Tog ett skutt över stockarna på flisbanan. Fan va glad hon blev haha! Jag med ;) sen var hon fin resten av rundan med. Fick hjälp av elin och johanna med insäppet idag, samt kvällen! Grymt schysst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0